logo
Motto 2025
"Wa'n Circus!..."

Het bestuur

Het bestuur is verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van de vereniging. Elk bestuurslid heeft een duidelijke taak, zoals de voorzitter, vice-voorzitter, penningmeester en secretaris. Het bestuurslid horeca is verantwoordelijk voor de vrijwilligers en alle werkzaamheden rondom evenementen in de hoftempel als het gaat om eten en drinken. Daarnaast is een bestuurslid verantwoordelijk voor alle materialen binnen de vereniging. Het bestuurslid facilitaire zaken ondersteunt de commissie zaalversiering bij de aankleding van de hoftempel en is contactpersoon voor alles wat te maken heeft met licht en geluid. Alle bestuursleden zijn intermediair van een of meerdere commissies en kunnen vragen vanuit commissies terugkoppelen naar het bestuur.

Uiteraard staat, met name de laatste jaren, steeds vaker de vraag centraal hoe we carnaval vieren in de toekomst. Het is een complexe vraag en daarop probeert het bestuur samen met alle commissies antwoord op en invulling aan te geven.

Het bestuur bestaat uit de volgende leden. Klik op de naam om het “gezicht” achter een bestuurslid te bekijken.

Riny van Oorschot (Voorzitter en Webmaster) 3e van links
Ruud van de Westerlo (Secretaris) 2e van links E-Mail: Secretariaat
Berry van de Westerlo (Penningmeester) 2e van rechts
John van de Kerkhof (Vicevoorzitter en Horeca) uiterst links
Rob Relou (2e secretaris) uiterst rechts
Rob Huskens (penningmeester) niet op de foto